I start before I can stop

Idag har vart liten komisk otursdag kom 40 minuter försent till vårt semenarie för jag gick av på fel hållplats.  Var nämligen så att jag skulle av vid korsvägen men åkte vidare till chalmers (fan ta alla dessa gratistidningarna som ögonen fastnar i).  Väl vid Chalmers tänkte jag att va tusan  jag hittar nog till bilbioteket jag skulle till där men icke, istället tappade jag bort mig själv och tillslut kom jag tillbaka till vasaplatsen. Den logiskaste alternativet hade väll vart att vänta på vagnen som gick åt andra hållet istället. Men jag är inte logisk.

Efter semenariet går jag mot korsvägen och ser 6an står o väntar. kanon tänkte jag åker till linneplatsen och går sedan därifrån hem. Jag går på vagnen och sjunker ner i ytterliggare än gratis tidning. Därefter kollar jag för första gången upp när spårvagnen närmare sig redbergsplatsen och inser att jag gick på vagnen åt fel håll! Suget att gå till Carita var rätt så stort. Men eftersom jag var tvungen att ringa ett samtal före 14.00 och min mobil var död (den stängde av sig och jag kan inte min egen pinkod) var jag tvungen att vända hem för att leta rätt på min pinkod. 


Fortfarande bakis idag, eller ja mest seg kanske. Lördagen behövs väll inte nämns något större låt oss helt enkelt säga att den började kanon men slutade i ett fiaskon. Har även lärt mig läxan att man inte skall förolämpa vakter.

Idag skall det pluggas, pluggas och pluggas sedan ner till gymmet för lite styrketräning och därefter åka till Carita o laga kvällsmat (hoppas på att vi ska göra något med tzatsiki fastligt sugen nämligen)


Dagens råd: Se att vagnen du tar är på väg åt rätt håll.  
Dagens låt:  Chris Cronell - You know my name (Bond har aldrig vart bättre...)

Kommentarer
Postat av: Carmen

haha.. du kan då vara riktigt rolig ibland. :)

2007-04-23 @ 15:33:39
URL: http://carmenj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0