I´ve been looking for freedom

Kära läsare,  tyvärr har jag under de senaste dagarna förbleknat er tillvaro och lyst med min frånvaro över blogg.se. Jag ber om ursäkt för detta.

Anledningen är att jag under de senaste tre dagarna varit ute hos Caritas mamma och pappa. De hade nämligen åkt till Madrid så vi passade på att ta över huset. På något sätt har det känts som en lite mini semester. Skönt att få komma bort från stan även om jag blev intvingad till skolan en av dagarna. Vi har grillat, spelat fotboll, tagit långpromenader, sett på film, ätit ute varje dag och njutit av livet i allmänt samtidgt som de jävla tentorna har hängt över oss.

Det sägs väll att allt har sin motsats isåfall vad är motsats till tentamen, Lycka??  Hursomhelst så har de sistnämnda dagarna varit underbara och mycket tack vare Carita (L) Nu har hon dock åkt på konfermationsläger som ledsagare. Saknar henne redan även om det var 3 timmar sedan vi skilldes åt.

Så denna helgen kommer vara rätt så pissig, inte nog med att hon är borta så skall jag dessutom jobba hela helgen. Sen har jag salstenta på onsdag och körkortsteori på fredag (hjjayy).  

Jaja livet är en rollercoaster och efter veckans uppsving så är det nerförsbaken kvar. För komihåg "What goes up must come down"


Dagens tips: Sluta läsa här och ut i solen med er (
Dagens låt:  Smashing Pumpkins - Zero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0