Tv abstinens och dylikt

image7Samsung s86



Jag har så tv abstinens så det finns inte! Det är helt knasigt hur sugen man blir på att köpa en skön lcd tv när man varje helg säljer typ 5-10 st av dem... Lägtar verkligen till dagen då jag själv går därifrån med en. Om jag skulle nämna två saker som får mig att dräggla är det just en fin tv och självklart Carita (L) :D:D


image6TV:n må va het, men shit denna damen är HETAST!

Ska förästen snart till henne's föräldrars hus, de har åkt bort nu så hon är vakt åt sin bror.







Dagens tips: www.rabattkod.se
Dagens låt: Cardigans - I can buy you oh yeha oh yeha (samtidgt som jag sitter o drägglar framför samsungs hemsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0