Whateverborg

Svenskar är allt goa, varje gång det blir en högtid så ska vi supa skallen av oss. 
Vi har påsk, valborg, midssomar, juldagen, nyårsafton osv... Tänkt om lille Jesus visste att vi skulle supa så mycket, då tror jag inte äns han hade förmått sig med att gå o dö. (Notis: jag är  mycket medveten om att valborg inte har någon sammhörighet med jeus syftar mer på julen och påsken)  

Anledning kanske till att jag idag är lite sur på Jesus är för att Carita fortfarande befinner sig på det jäkla konfermationsläget så jag blir tokig här borta!!!

Men även om det nu är whateverborg idag så vem är jag att leka rebell? Jag tänker flyta med i simmet däremot skall jag försöka ta det lungt med skallen.

Kvällen kommer börja hos johan med förförfest (käk och tjöt), sedan över till kajsa som fyller år (happy b-day too u)  för förfest därav styr kosan mot Trägårn där det är Traffic Light. Har lovat Carita att bära massa röda stickers som förklarar att jag är upptagen. :) Hon är allt bra söt den där damen.

Vid kvällens slut tänkte jag göra en uppdatering här var nämligen länge sedan jag skrev någon fylledagbok.

Dagens citat: "Det behövs fem teknister för att skruva i en glödlampa. En som håller i lampan och fyra som dricker tills rummet snurrar."
Dagens låt: Salem al Fakir - Good day
Dagens tips (Till kidsen): Tänk på att där spriten går in, där går vettet ut! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefsson

Alltså, jag vet inte om det där tipset om alkoholen bara var avsett för kidsen. Ja, jag tänker på dig nu Hallberg!

2007-04-30 @ 16:59:14
URL: http://ballsforbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0