Efter gymnasiet (...?)

Tänk att det nu är det 2 år sedan jag tog studentet, känns som tiden verkligen flyger iväg. Sen studenten har jag gjort lumpen, jobbat på hemköp, jobbat på överskottsbolaget, bedrivit 1 års heltidsstudier vid universitetet samtidigt som jag extraknäckt som säljare på siba. Dessa två år har faktiskt varit otrolig, har lärt mig så mycket mer om mig själv än vad jag gjorde under tidigare delen av mitt liv.  Men trots detta  vet jag inte riktigt vart livet rör sig. Polishögskolan eller beteendevetare är det som förmodligen står närmast hjärtat men vet inte riktigt. Vill göra så mycket annat med. I och med lumpen, jobbet och skolan har man även träffat och lärt känna många nya människor känns tråkgit att de på nåt sätt försvunnit ur äns tillvaro så fort men samtidigt finns det ju ingen tid.
Jaja jag har börjat tänka så jädra mycket på allt nu för tiden, förmodligen för Carita är borta. Saknar henne en hel del just nu och saknat henne sen hon steg på vagnen. Jaja snart är hon ju tillbaka så ska väll inte klaga. Men ajaj hon är ifall saknad alot.

Idag blir det gym -> stan -> systemet -> film -> ?

Time to get cracking!

Hej svejs bajsfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0