Tröstshopping 27/5

Alltså jag skriver i denna jädra blogg men så publiceras det inte! Jävla teknik som ställer det hela tiden för än... jaja här är från 27/5 som tydligen försvann

Insåg idag att varje gång jag har haft en tenta så har jag alltid någon dag innan / efter shoppat kläder.
 
Kanske beror på att tentorna ligger oftast med löningen men jag tror verkligen att jag måste köpa kläder för att piffa upp den annars  förjävliga tenta veckan.  Så nu var det dags igen, har köpt ett par badshorts, ett par jeans shorts, en piké  och en v-ringad stickad tröja och så var nästan lönen slut!  Med andra ord är det väldigt dyrt att plugga...

Idag har varit en go dag, sovmorgonen med carita :) sedan off to stan för att handla lite. När jag kom hem har jag lyckats städa, träna, plugga och snart skall jag cykla til bejbin.

Dage,ns låt: Dave Matthews Band - Gravedigger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0