(:-(|)8 = Homer Simpsson med tuttar i brist på bättre fantasi.

Idag är det lördag och igår var det fredag. Då vars jag och Carita på liseberg det var hur trevligt som helst vi spelade en massa olika grejer, jag satte nästan highscore på en boxkudde och blev nästbästa highscoret på armbrytning tänk så tuff jag kan vara! Och Carita var faktiskt jättttee duktig på en boll spel där hon spöade mig ordentligt :) jaja nog med skryk det var ifall hur mysigt som helst vi "vann" även nallar till varandra så jag fick en jätte söt rosa nalle. Blev en undebar 8 månaders dag, tack bejbi (L)


Idag är det som sagt lördagt villket vi konstaterad tidigare och snart skall vi (carita,sonny,jag,carmen,nina,hannes,eddan,simon?) gå och se på Spiderma 3! Det verkar rätt tuff faktiskt.

Dagens låt: David Matthews Band - Carsh into me
Dagens Tips: 2 paket fullkorn pasta för 15 kr på hemköp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0