Im a leading man

Bakis som ett ägg idag. Men igår blev faktiskt en riktigt trevlig kväll, först hem till Caritabejbi där vi förfestade både länge och ordentligt. Sedan av till Jazzhuset det stället har mycket potientiall synd bara att det var lite folk och dyr bärs men såna baksmällar man får ta, apprå på baksmällar skulle jag verkligen inte tatt den där sista shotsen.

Efter jazzhuset tog jag och sånkan en promenad till macken, o köpte gödig korv och avslagen cola. Efter maten kommer jag inte ihåg så mkt :s men tror vi gick hem, sen däcka jag framför Heroes. Jävlar villken serie alltså.

Idag ska jag till skolan och få respons på vårt arbete, går det åt pipsvängen ska jag in till stan och tröstköpa en ny klocka och badshorts. Sedan blir det the oak och käka buffé.

Dagens låt : Timbaland (Feat. Fallout Boy) - One & Only.

"Smash the mirror and break the palm readers hand
(I) want to be better than I am "


Kommentarer
Postat av: carita

du är underbar Jag älskar DIG

2007-05-25 @ 18:52:21
URL: http://singsomthingsweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0