och så kom trisstressen...

Din ålder: 20
Födelsedag: 25 november
Har du några tatueringar eller piercings? Nej tyvärr!
Sport:  Va är det?
Snusat? Fy fan nej.
Hoppat bungyjump? Nej fy vågar inte äns åka kanon på liseberg :D
Brutit mot lagen? Va fan finns väll lagar mot allt så finns ju stor risk att jag har det
Tar du droger? Nej men det är väl rätt onödigt. (?)
Vad använder du för schampo? Gah vad heter det sånt här fruktis garnier och sunsulk
Vad är du mest rädd för? Ensamhet
Vad lyssnar du på just nu? Salem Al Fakir
Pizza eller choklad? CHOKLADPIZZA!!!
Guld eller silver? Guld, *bling* *bling*
Vilken film såg du sist på bio? Spiderman 3 (inget att rekomendera)
Hur lyssnar du på musik? Via datorn. Dc++ + iTunes+ Soundblaster ljudkort + högtalarsystem = The shit
Kalles Kaviar? Ja till ägg men ägg e lite äckligt har jag tyvärr blivit ilurad.
Låt du vill ha på din begravning:  Jävla deppig fråga men skulle nog gjort det tungt och rockigt med Metallica - Fade to black och Guns N's Roses - November rain.
Vad har du för bakrund med hästar: Va i helvete... har inte äns någon bakgrund med hästar
Radiokanal just nu: 107.8 Hiphop and RnB
Vart hade du plåster senast: Äh, sånt mesigt använder jag inte!
Citera något ur en rolig film: "Chazz: Nancy Kerrigan. You an official here? Cause you've officially given me a boner! " (Blades of Glory)
Rumpstorlek: Nä va i. Det är inte storleken som räknar utan hur man vikar den!
Några ärr: Japp,
På magen (operation)
På hakan (ramlade i en container med vass sten i sen när jag försökte klättra ur den rammlade jag ner i gatan :D
På handen (knivolycka, skulle torka av bladet men råkade liksom ha bladet åt fel håll.

Fått min mamma att gråta: Mina bus!
Alkoholhaltig favoritdricka: Sofiero
Gillar du dokumentärer? Beror helt och hållet på vad det handlar om
Har du fin handstil? Haha oh nej
Något du stör dig på? Myggor, jordens avskum.
Vilka är dina tre favoritskor just nu?  2 olika par svarta tiger of sweden skor och ett par lacoste vans typ.
Vad har du på dig idag? Nudie jeans, levis tröja och lacoste skorna
Om du köper tvål, vilken lukt väljer du då? Handlar inte tvål men hade jag gjort det skulle den vara jävligt speciellt och lukta jävligt coolt
 
Höger-eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Seg och lite bumpy
Favoritgodis: Tobelerone (haha åt nästan upp caritas sista rulle i morse ;D)
Är det nåt du absolut inte äter:  Sushi
Vad sa du senast: Aj, helvete (slog mig i skrivbordet)
Favorit-hangout: Slottskogen på sommarn ifall.
Fisk eller badkruka: FISK!!!
Saft eller alkohol: hahah, im only here for the booze
Hur många kuddar sover du med: 4, två för att komma högre upp, en för att ligga på och en som snuttekudde att krama.
Favoritväder: Högsommar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Carita, en helihopter och ett intstruktionshäfte till hur man flyger den.
Spelar du nåt instrument: Nej sånt svårt vågar jag mig inte på.
Morgon- eller nattmänniska: Går i perioder men nog mest nattmäniska.
Sparare eller slösare: Slösare, pengar är till för att spenderas!
Tror på liv på andra planeter: Fan du e ju inte smart, de har redan hittat levande organismer på andra planer....
Kommer du ihåg din första kärlek:  Haha hjes jag var sex bast och sprang naken efter henne på gården.
Älskar du henne/honom fortfarande:  Vem? aha nej nej men got my true love :)
Har du några homosexuella vänner: Sonny har ju inte kommit ut ur gaderoben en men jo.
Tror du på mirakel: Ja självklart! Jag lever ju faktiskt ännu!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Japp, naivt och optimistiskt men det tror självklart att det går.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Absolut, hatar bara folk som hatar andra.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ohhh nej : )
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, fast om skiteunge nr 1 beter sig illa åt så stannar det kanske där. men vem vet.
Bio eller promenad: Promenad hem från bion.
Är du kittlig: Ofta jag inte är.
Snarkar du? Vet jag inte, brukar sova om/när jag gör det.
Stjärntecken? Skytt
Rädd för insekter? Neeeej då
Äckligaste insekten:  typ larver och masker som är i 100tals
Det här är jag bra på:  Oj svår fråga.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga eller kanske vara kamelont
Vad vill du jobba som? Polis eller beetendevetare
Chips, morötter eller godis? I want candy
Pizza eller hamburgare: Beror på tillfälle
Skriver du dagbok? nej men bloggar (dah)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Stökigt är inte ett rättvist ord just nu snarare att tredje värdskriget har utspelat sig här
Vilken hand håller du gaffeln i? ofan höger blir det.
Hur är din drömtjej/kille? Fråga Carita
Är du rädd för blod? Nej, blöder näseblod hela tidne.
Saltar du på maten? Händer.
Gillar du att sjunga? Ibland i onyktert tillstånd
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll/samhäll  verkade kul då
Anser du att du är stark? Njae snarare nåt mellan klen och strak
Brukar du sola? ohh jah, glllaaasssigt.
Vad gör du om du får hicka?: Hickar?
Kaffe, te eller inget? Kebab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0