Somewhere along

Fan börjar redan tappa stinget att skriva här dagligen. "IRL" tar för mycket av äns tid. Helgen har ifall varit grymkt skön. Första helgen sen i julas jag tror jag var ledig en hel helg utan att behöva jobba eller plugga inför tenta/semi.
Helgen har ägnats åt afterwork, promenader, träning, film och ja schlager, allt med min underbara Carita :)

"And I have to speculate
That God Himself did make
Us into corresponding shapes
Like puzzle pieces from the clay"

Till dig bejbi. Om jag är ying är du verkigen min yang, aldrig träffat en människa jag kan fungera så bra med som jag kan med dig.

Ävem om helgen har varit kanon så börjar trisstressen tränga sig på. Känns ovant att vara hemma i göteborg så här mycket och börjar tröttna på det, vill resa som f a n till sommaren men vet inte hur det blir med det. Skall ifall till ungern v. 30 med Carita. Ska bli riktigt riktigt rolig.

Dagens tips: Se aldrig schlager festivalen.
Dagens låt: The Fray - How to save a life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0