The day after d-day

Lite updatering från valborg, förförfesten och förfesten blev jefligt roligt skitsnack och vin gör allt så kul! :) Dock sket det sig med trägårn då stället var tok överfullt så vi varandra längs allén till respekt där var det inte så ball kändes lite som man stigt in i "8 mile" ;P Kvällen slutades strax därefter vid 3-4tiden vid palles där kebab nr 2 för den dagen inhandlades (kan folk vara beroende av att röka och dricka kan jag fan vara beroende av kebab!)

Dagen efter kom Carita bejbi hem och det vars hur mysigt som helst att hon efter hela 4 dagar (som har känts som en evighet) återigen fan sig sovandes (NAKEN!) i min säng.

Igår hade vi våran tenta så detta kommer bli det sista jag gnäller om den! Gick dock käpprätt åt helvete . Max poäng var 28 jag tror att jag landade på stabila 10 poäng så omtenta i sommaren men what ya gonna do about it? Efteråt blev det ifall tröstsupning med jenny, marie och terese och efter en sisådär 6 öl och en väldigt tom mage började jag redan tänka på refrängen vid 8a snåret men till min förvåning stötte jag ihop med  mackan, (eriksson) chrille (ck)  och axel (asp) från den gammla lumpartiden. Våra sällskap slog sig ihop och vi spenderade resten av kvällen med att tjöta o dricka öl på vasastan villket var förbannat trevligt. 

Nu ska jag åka till Carita, tänkte förslå en kväll på balkongen men lite rökelser kanske (NEJ INGEN ENYA DENNA GÅNGEN och NEJ jag är ingen hippie) hade ifall varigt soft! Imorgon firar vi våran 8 månaders dag villket känns hur bra som helst vi skall nog fira med att gå på liseberg men jag tänker inte åka de släskigaste sakerna. Men hellre en mes en än död våghals! (Insåg just hur töntigt det lät samtidgt som jag skrev det men bjuder på den o låter det stå kvar)

Dagens låt: System of a down - Radio/Video (Look at me rocking now...)
Dagens tips: Bättre med en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen

Kommentarer
Postat av: Carmen

Eller inte! har la sätt er fulla förr din mupp! det här var nåt annat.. haha.. :P
Och seriöst, ska du till Liseberg måste du åka Uppswinget i alla fall! Den är grym! :D

2007-05-04 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0